måndag 25 juni 2012


hejsan blogg, natten har varit lugn Lasse har fått styra medans jag och rasmus har fått vila ut oss lite. 
Dagens projekterande för mej och rasmus har varit ett snabbt oljebyte samt haha, sen har vi solat en del.. 


dagens segling i finvädret, lasse lyser upp mer än seglet.


gårdagens bloggande gjorde vi offline.


tjäna bloggen, jag rasmus och lasse har kört vårat första skift, aoutopiloten styr jävigt bra. Lite småjusteringar har vi fått köra på. Open ocean! Mitt i bottenviken sitter vi nu.. vinstilla näst intill som förutspått. Flaskpost nummer två är levererad. Vi har haft en tung morgon med diesel samt vatten läckage, inga problem nu är det fixat. Jag tror aldrig jag sett något så vackert förut, Rasmus och Lars näst intill nakna i fören musik på högsta volym. Vi kan bara se framåt resan har just börjat… aoutopilot Sigurd tar oss vidare. Snart är det badläge fy fan vad fint! 
Vi kommer förmodligen att bli mer poetiska med tiden.

lasse fotade från nattseglachet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar